Returnare Produse
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Axelle.
• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Axelle.
• Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile de la primirea produsului conform OUG34/2014.
Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va completa Formularul de retur comanda online si il va expedia catre adresa de e-mail sales@axelle.ro , urmand a primi un raspuns din partea conducerii Axelle in maxim 2 zile lucratoare.
In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. Axelle va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:
• In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (de ex unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs), daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014..
• Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei :
o ambalajul original al produsului
o accesoriile complete
o consumabile originale sigilate
o documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)
• In cazul aparatelor care utilizeaza consumabile (conform manualului de utilizare si certificatului de garantie), returnarea acestora se poate face daca produsul prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul receptionarii produsului (de ex. Ulei la masina de tuns nedesfacut).
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba;
• In cazul produselor confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar;
• In cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienta si care au fost desigilate de consumator (de ex.chiloti de unica folosinta,benzi epilat, ceara etc)
• In cazul produselor care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• Contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau . Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentar.
Profesionistul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, daca se constata ca produsul nu mai prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul achizitionarii : estetic, functional sau consumabile sigilate, conform OUG34/2014, sa faca dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor sau sa solicite expertiza si deviz de cost unitatii autorizate de furnizor pentru a readuce produsul la starea initiala.
Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine sau livrate de catre reprezentanti Axelle la sediul clientului, intrucat acest tip de achizitie, prin natura sa (legatura directa dintre vanzator si cumparator in momentul achizitiei) nu intra sub incidenta oug34/2014, unde contract la distanta = orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
SC AXELLE CO SRL
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.